Дистанційне навчання в ліцеї №18 м.Києва

http://vsh18.kiev.ua/moodle/

Дистанційна форма здобуття освіти

(2022-2023 н.р.)

Дистанційна форма здобуття освіти організовується для здобувачів освіти, які не мають медичних протипоказань до занять із комп’ютерною технікою. Учні приймаються незалежно від території обслуговування.

Дистанційне навчання здійснюється відповідно до освітньої програми закладу освіти та має забезпечувати виконання суб’єктами дистанційного навчання державних стандартів освіти.

З метою забезпечення в закладі освіти єдиних підходів до створення електронного освітнього середовища, для забезпечення дистанційного навчання використовуються навчальна платформа Moodle, для проведення онлайн-уроків - програма Zoom (протокол засідання педагогічної ради № 4 від 05.01.2021 р.)

Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання може передбачати навчальні (у тому числі практичні, лабораторні) заняття, вебінари, онлайн форуми та конференції, самостійну роботу, дослідницьку, пошукову, проєктну діяльність, навчальні ігри, віртуальні екскурсії, консультації та інші форми організації освітнього процесу (за вибором вчителя).

Отримання навчальних матеріалів, спілкування між суб’єктами дистанційного навчання під час навчальних занять, консультацій, що проводяться дистанційно, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації в синхронному або асинхронному режимі.

Не менше 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, організовується в синхронному режимі (решта навчального часу організовується в асинхронному режимі).

Оцінювання результатів навчання учнів проводяться за видами оцінювання, визначеними спеціальними законами, і відповідно до критеріїв, визначених МОН України. Державна підсумкова атестація учнів проводиться відповідно до законодавства.

Оцінювання результатів навчання учнів може здійснюватися очно або дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій, зокрема відеоконференц-зв’язку (з дотриманням академічної доброчесності).

Учні проходять поточне та підсумкове (семестрове та річне) оцінювання.

Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється з дотриманням вимог законодавства про освіту, захисту персональних даних, а також санітарних норм і правил.

Облік навчальних занять і результатів навчання учнів під час дистанційного навчання здійснюється у класному журналі. Вчителі на сторінках обліку навчальних досягнень учнів у графі «Домашнє завдання» зазначають режим проведення заняття (синхронний, асинхронний). Відмітка про відсутність учня може робитись лише під час навчального заняття в синхронному режимі. Проведення всіх навчальних занять (незалежно від режиму проведення) датується відповідно до календарно-тематичного планування.

Дистанційне навчання для класів з дистанційною формою здобуття освіти як окремою розпочинається відповідно до розкладу занять 1 вересня.

Перший навчальний тиждень розпочинається з навчання в приміщенні ліцею – учні будуть ознайомлені з особливостями роботи на платформах та викладанням кожного навчального предмета в різних режимах. З критеріями оцінювання  учні ознайомлюються під особистий підпис.

Подальші заняття проходять у графіку 1 тиждень онлайн/2 тижні офлайн. Останній робочий тиждень семестру (року) – очно в закладі.

З кожного навчального предмета учні заводять робочі зошити відповідно до інструктивно-методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів.

Зошити з предметів, на яких щомісячно виставляється оцінка за ведення зошита (українська мова, українська література, зарубіжна література, англійська мова, математика (або алгебра/геометрія), на останньому уроці кожного місяця фотографуються учнем та відправляються на перевірку вчителеві-предметнику.

Зарахування (переведення) на дистанційну форму здобуття освіти здійснюється за наказом керівника закладу освіти на підставі особистої заяви повнолітньої особи або одного з батьків чи особи, яка їх заміняє.

Учні, які здобувають освіту за дистанційною формою, продовжують наступний рік навчання за цією формою здобуття освіти за умови засвоєння освітньої програми на рівні навчальних досягнень не нижче середнього, що підтверджується результатами річного оцінювання.

У разі встановлення у таких учнів початкового рівня навчальних досягнень з предмета(ів) інваріантної частини або базових, вибірково-обов’язкових предметів навчального плану, вони можуть бути переведені на очну (денну, вечірню) форму здобуття освіти відповідно до рішення педагогічної ради закладу освіти.

 

Навчальний час при дистанційній формі здобуття освіти встановлюється відповідно до навчального плану для заочної форми здобуття освіти. Термін навчання - два роки.